Najnowsze wpisy

1
czerwca
2016

5 największych mitów o zarządzaniu cenami w B2B

Zarządzanie cenami to jedna z kluczowych rzeczy dla biznesu B2B. Warto jednak pamiętać, że w jej kontekście pojawia się sporo mitów. Spróbujmy się z nimi zmierzyć. Mit 1: To rynek (...)

25
maja
2016

5 elementów, które pozwolą twojej firmie wygrać na zmieniającym się rynku

Zaledwie dekadę temu analitycy rynkowi zwrócili uwagę na dwa trendy: coraz większą konsolidację rynku detalistów oraz szybki rozwój globalnych marek. Następnie zaczęli wygłaszać ponure (...)

20
maja
2016

System Identyfikacji Wizualnej: dlaczego warto wdrożyć go w firmie?

Większość firm decyduje się na opracowanie własnego Systemu Identyfikacji Wizualnej (SIW), ponieważ jego posiadanie może przynieść wiele profitów. Przede wszystkim profesjonalnie (...)

10
maja
2016

5 składników udanego biznesowego lunchu

Spotkania biznesowe są nieodłączną pozycją w kalendarzu menedżerów i właścicieli firm, a zachowanie i dobre maniery bez wątpienia mogą pozytywnie wpłynąć na ich przebieg. Znajomość (...)

6
maja
2016

Mentalność założyciela to dar, który należy pielęgnować

Według szacunków Bain & Company tylko jedna na 500 tysięcy firm, które zostały w rękach właścicieli, osiąga po 10 latach wartość na poziomie ponad 100 milionów dolarów. Jeśli komuś (...)

29
kwietnia
2016

Szczęśliwa firma

Corporate wellness, czyli zintegrowane programy mające na celu poprawę dobrostanu pracowników i dzięki temu redukcję kosztów lub wzrost generowanej wartości stają się coraz bardziej (...)

27
kwietnia
2016

Strategia Employer Branding: 5 wskazówek dla przodowników wizerunku

Budowanie wizerunku pracodawcy to jeden z najgorętszych trendów HR, od dłuższego czasu entuzjastycznie promowany w mediach i na spotkaniach branżowych. Argumentów przemawiających za (...)

22
kwietnia
2016

Trudna zmiana w życiu lidera

Tematy: .

30 cm. Średnia odległość między rozumem a sercem. Pokonaj ten dystans, a przeprowadzisz z sukcesem niejedną zmianę. Jan. Lat 42. Jeszcze 4 lata temu dyrektor operacyjny w (...)

20
kwietnia
2016

Na innowacjach można zarobić

Tematy: , .

Bez względu na rodzaj prowadzonej działalności biznesowej istnieje tylko jedna, trwała przewaga konkurencyjna: zdolność do tworzenia i wprowadzania na rynek zyskownych innowacji. Słowo (...)

18
kwietnia
2016

Za klientem B2B stoi człowiek

Tematy: , .

Świat nie nagradza dziś za to, co wiemy, ale za to, co z tą wiedzą robimy – Andreas Schleicher „On nie powinien w ogóle tam przychodzić!” – powiedział dyrektor odpowiedzialny za (...)